Další rozvoz na spadnutí!!

05.06.2017 15:18

Hezký den vám všem!

Minulý týden proběhl první závoz a při tom jsem objel jednotlivá odběrná místa, abych tam posbíral bedýnky, od Vás těch, kteří si ji neobjednali přes eshop,ale koupili si je přímo...Už cestou jsem zjistil při telefonátech, že někteří nemáte nejmenšího tucha, že jedu a že máte někám nést bedýnky, nebo si dokonce vyzvednout produkty na odběrném místě...:-) ..Nejdříve jsem byl naštvaný na techniku, že nepřišly informace všem, ale poté jsem začal podezírat sám sebe, že jsem udělal v přeposílání hromadného mejlu s informací o novince na webu chybu já,  a opravdu, mejl je dodnes v rozepsaných!! Omlouvám se tedy za komplikace, které to způsobilo!!! 
Tentokrát si to pohlídám!
 
Takže hola hola Rožnováci, Frenštáťáci, Pálkovičáci, Ostraváci, Havířováci...Počítejte s tím, že tento čtvrtek bude na vás čekat bedýnka na odběrném místě...v Rožnově budu kousek po poledni a končím v havířově kolem 16té hodiny..
 
Malá bedýnka bude opsahovat...sklenici medu + svazek jarní cibulky + pytlík s libečkem a meduňkou + česnekové výhonky...
 
Velká bedýnka bude obsahovat- med, sklenici zelí nakládaného s křenem + 10 vajec + 2 svazky jarní cibulky +  1x lahůdkový česnek + pytlík s libečkem a meduňkou +  300gr špenátů + česnekové výhonky + svazek kopru...
 
Tento týden měl být už i salát, ale jarní odrůda, která se nám loni osvědčila, letos nedopadla dobře..salát dlouho v té zimě stál a nijak se neprojevoval a v tropických teplotách a suchu posledních dní vyběhl do květu, dnes jsem jich 200 zarotavátoroval..Je to částečně i tím suchem...rozvody vody ze studny budeme využívat až v příští sezoně, chybí dorealizovat už jen kousek, ale nedostávají se nám finanace a čas to dokončit...
 
Přikládám pár informací o vyborné lahůdkové zaležitosti zvané česnekové výhonky :-)) Budeme z nich letos vyrábět i česnekoovou pastu, vhodnou k masu nebo do salátů...budou přebytky později i v ehopu...
 
https://recepty.blesk.cz/clanek/vareni/2909/neprekonatelne-lahodne-cesnekove-vyhonky-jsou-hitem-sezony-naucte-se-je-pripravovat.html?kapitola=902
 
https://www.receptyonline.cz/cesnekove-vyhonky-vyuziti-v-kuchyni/
 
 
Pokud máte kdokoliv jakýkoliv dotaz, tak raději volejte než pište (já u těch odpovědí poslední dobou usínám) 777892686
 
adam

—————

Zpět